Οι φιλιστορες «ξενοι»και οι ανιστορητοι «νεοελληνες»

Ο αμερικανος, ομοτιμος καθηγητης της του πανεπιστημιου , Berkeley της πολιτειας Καλιφορνια των ΗΠΑ , την 1 Μαρτιου 2009 εστειλε την ακολουθο επιστολη( ιδε συνημμενο αρχειο-ολκληρη την επιστολη στο τελος του κειμενου) καταπελτη στο περιοδικο «Archaeology”

Στην επιστολη αυτή καταρριπτει τους ανυποστατους ισχυρισμους και τις προπαγανδιστικες θεσεις του Κου Matthew Brunwasser που ειχαν δημοσιευθει στο ιδιο περιοδικο.

Αναφορα γινεται σε ιστορικα αρχεια, της ελληνικης πραγματειας αλλα και σε παλιοτερες θεσεις της Αμερικανικης διπλωματιας (1944) που οι συγχρονοι Αμερικανοι πολιτικοι δυστυχως συνεπικορουμενοι και από την δικη μας ανυπαρκτη εξωτερικη πολτικη 40 χρονια τωρα εδωσαν το δικαιωμα κα ελευθερο πεδιο στους ανθελληνες να επικρατησουν και οι Αμερικανοι να επανεκτιμησουν την στασι τους εις βαρος μας.

Βεβαιως και ο ακρατος αντιαμερικανισμος της κομμουνιστικης παραννοησης που εχει συμπαρασυρει ολο το φασμα του τυπου και των λαικιστων πολιτικων βοηθησε τους εχθρους μας σε ανιερες κοινες συμμαχιες. Αποκρυπτοντες ολοι αυτοι παντοτε, την αντεθνικη προδοτικη στασι του ΚΚΕ περι αποχωρισμου της Μακεδονιας, περι σλαβομακεδονων και ολων των σχετικων εμετικών κειμενων που συμπεριλαμαβανονται και επαναλαμβανονται κατά κορον στα «ιερα»κειμενα του εντοπιου ΚΚ σε ολες τις ολομελειες τα συνεδρια και τις διακυρηξεις του , χωρις ποτε να αναιρεθουν .

Βεβαιως τΤην ιδια εθνοπροδοτικη ανθελληνικη δουλικη "προοδευτικη"συμπεριφορα εεζηλωσαν και πιδεικνυουν τα γνωστα ροζ αποκομματα των οικολογων του Συριζα αλλα και οι ιδιοι οι «πολυπολιτισμικοι» νέο βαρβαροι , εραστες των ισλαμ-μεταναστατων, που το εκπροσωπουν.

Είναι αξιοσημειωτο ότι η επιστολη βομβα του ομοτιμου καθηγητη κου Stephen G. Miller εσταλη και στην Υπουργο εξωτερικων κα Μπακογιαννη αλλα και στον αλλοτε ΄Λαλισατατο» κον Σαμαραν ( νυν υπουργο πολιτισμου) οι οποιοι ομως δεν εδωσαν καμμια δημοσιοτητα ουτε χρησιμοποιησαν τα επιχειρηματα αυτά του διακεκριμενου Αμερικανου καθηγητου που αποδεικνυει τα οσα περι Ελληνικης Μακεδονιας αναφερει.

Γραφει μεταξυ αλλων ο διακεκριμενος Αμερικανος Καθηγητης, που μας διδασκει την Ιστορια μας μεσα από τα αρχαια ελληνικα κειμενα .

«Ο κος Mr. Brunwasser (κατοικος Βουλγαριας), εν τουτοις συνεχιζει και δηλωνει με προφανη διαθεσι χαλκευσεως, ότι «Οι Ελληνες αξιωνουν τον Μακεδονα Μεγα Αλεξανδρο, ως Ελληνα..»

Αυτή η θεσις με σαστιζει.Τι σημαινει εδώ οι Ελληνες «αξιωνουν»!!

Ο προπαππους του Μεγαλου αλαξανδρου ο Αλεξανδρος ο πρωτος, ηταν Ελληνας που συμετειχε στους Ολυμπιακους αγωνες στην Ολυμπια και με τα λογια του πατερα της Ιστοριας «Τυγχανει να γνωριζω ότι οι προγονοι του πατερα του Αλεξανδρου ησαν Ελληνες ( Ηροδοτος 5.22).Ο πατερας του Μεγαλου Αλεξανδρου ο Φιλιππος, νικησε στους ιππικους αγωνες στην Ολυμπια και στους Δελφους( Πλουταρχος Αλεξανδρος 4.9) στα πλεον ιερα-αδυταυς των Αρχαιων, οπου μονον Ελληνες επιτρεπετο να συμμετεχουν.Εάν ο Φιλιππος ηταν Ελλην ο γιος του δεν επισης Ελλην?

Όταν ο Ευριππιδης – ο οποιος θανων εταφη στην Μακεδονια ( ιδε Θουκιδιδου apud Pal. Anth. 7.45, Παυσανια 1.2.2 Διοδωρο Σικελιωτη) εγραψε το εργο του «Αρχελαος» προς τιμην του μεγαλου-θειου του Μεγαλου Αλεξανδρου, μηπως το εγραψε στην σλαβικη? Όταν εγραψε τις Βακχες, ενώ ζουσε στη αυλη του Αρχελαου δεν το εγραψε στην Ελληνικη όπως ακριβως εχει διασωθει σημερα σε μας? Ή μηπως θα επρεπε να φαντασθουμε ότι ο Ευριπιδης ηταν ενας «Μακεδων» που εγραφε στα σλαβικα ( μια εποχη οπου αυτή η γλωσα δεν υπηρχε-δεν ειχε αξκριβωθει η υπαρξι της, και μετεφρασθη τοτε στα Ελληνικα)

Ποια ήταν η γλωσα που διδαξε ο Αριστοτελης τον Αλεξανδρο? Ποια γλωσσα μετεφερε διεδωσε ο Μεγας Αλεξανδρος στην εκστρατεια του στην Ανατολη?

Γιατι εχουμε αρχαιες επιγραφες στην Ελληνικη σε όλα τα μνημεια που εγκατεστησε ο Μεγας Αλεξανδρος, τοσο μακρυα οσο το Αφγανισταν και δεν είναι στα σλαβικα ? Γιατι τα Ελληνικα εγινα η επισημη γλωσα στην Αυτοκρατορια του μεγαλου Αλεξανδρου, εάν ηταν πραγματικως ενας «Μακεδων»? Γιατι ακομη και η Καινη Διαθηκη είναι γραμμενη στα Ελληνικα και όχι στα Σλαβικα ?»

Επειδη στο ελευθερο διαδικτυο καταγραφονται ολες οι αποψεις και πολυ περισσοτερο η Αληθεια που αποκρυπτουν οι στρατευμενοι «ιστορικοι και εκαπαιδευτικοι»των Μεσων Εξαχρειωσεως-εξαπατησεως Μαζων θεωρησα υποχρεωσι μου να επαναφερω το ανωτερω κειμενο με αυτουσεις τις πηγες , δηλαδη τα αρχαια κειμενα( ιδε κατωτερω) , προκειμενου η Α-ληθεια να λαμψη και το φως της να αποκαλυπτη την διαστροφη την απατη το ψευδος αλλα και την προδοσια, που εποχειρειται απο ημεδαπους και αλλοδαπους Ανθελληνες.

ΙΑΣΩΝ

Α) Η επιστολη του καθηγητη κου Stephen G. Miller

http://history-of-macedonia.com/wordpress/2009/03/01/archaeology-magazine-letter-to-the-editor-by-professor-stephen-g-miller/

β) Τα αρχαια κειμενα στα οποια αναφερεται ο Κο Μιλλερ

β1.) Herodotus Hist. : Historiae : Book 5, section 22, line 10

Ελληνας δε ειναι τουτους τους απο Περδικκεω γεγονοτας, κατα περ αυτοι λεγουσι, αυτος τε ουτω τυγχανω επισταμενος και δη και εν τοισι οπισθε λογοισι αποδεξω ως εισι Ελληνες, προς δε και οι τον εν λυμπιη διεποντες

αγωνα Ελληνοδικαι ουτω εγνωσαν ειναι. Αλεξανδρου γαρ αεθλευειν ελομενου και καταβαντος επ αυτο τουτο οι αντιθευσομενοι Ελληνων εξειργον μιν, φαμενοι ου βαρβαρων αγωνιστεων ειναι τον αγωνα αλλα ΕλλΗνων. Αλεξανδρος δε επειδη απεδεξε ως ειη ΑργεΙος, κριθη τε ειναι Ελλην και αγωνιζομενος σταδιον συνεξεπιπτε τω πρωτ

β2) Plutarchus Biogr. et Phil. : Alexander : Chapter 4, section 10, line 1

ουτε γαρ απο παντος ουτε πασαν ηγαπα δοξαν, ως Φιλιππος λογου τε δεινοτητι σοφιστικως καλλωπιζομενος, κα τας εν Ολυμπι νικας των αρματων εγχαραττων τοις νομισμασιν,,

β3) Pausanias Perieg. : Graeciae descriptio : Book 1, chapter 2, section 2, line 8

τεθαπται δε Ευριπιδης εν Μακεδονι παρα τον βασιλεα ελθων Αρχελαον, Ο δε οι του θανατου τροπος—πολλοις γαρ εστιν ειρημενος—εχετω καθα λεγουσιν.

β4) Diodorus Siculus Hist. : Bibliotheca historica (lib. 1-20) : Book 13, chapter 103, section 5, line 1

Απολλοδωρος δ ο την χρονικην συνταξιν πραγματευσαμενος φησι και τον Ευριπιδην κατα τον αυτον ενιαυτον τελευτησαι· τινες δε λεγουσι παρ Αρχελα τω βασιλει Μακεδονων κατα την χωραν εξελθοντα κυσι περιπεσειν και διασπασθηναι μικρω προσθεν τουτων των χρονων.

Β4) Thucydides Hist. : Epigramma : Book 7, epigram 45, line 2

Μναμα μεν Ελλας απασ Ευριπιδου, οστα δ ισχει γη Μακεδων, ηπερ δεξατο τερμα βιου. πατρι δ' Ελλαδος Ελλς, Αθηναι· πλειστα δε Μουσαις τερψας εκ πολλων και τον επαινον εχει

ΙΑΣΩΝ