Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2009

Γ.ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ Στον "ΑΡΕΝΑ"

Δημοσιογράφος: Για τον Α. Αλαβάνο πιστεύετε πως είναι
γινάτι που θέλει να φύγει;
Εγώ θέλω να κάνω μια δημόσια έκκληση από το
ραδιόφωνό σας, στον Αλέκο Αλαβάνο, να μην φύγει. Γιατί
οι πολιτικές προσωπικότητες είναι χρήσιμες. Εγώ είμαι
απέναντί του, με χτυπάει, ανταποδίδω, αλλά δεν παύει να
είναι μια πολιτική αξία, η οποία δεν πρέπει να χαθεί για
ένα γινάτι. Κάνω μια έκκληση να παραμείνει στο πολιτικό
γίγνεσθαι γιατί δεν ξέρεις πότε και αν χρειασθούν
καλύτερα μυαλά σε μια ανάγκη της χώρας. Κι ένα από τα
καλά μυαλά είναι ο Αλαβάνος παρότι επαναλαμβάνω
βρίσκεται απέναντί μου. Πιστεύω ότι ο Αλέκος επειδή έχει
μια κυκλαδίτικη τρέλα, λέει: «Εγώ έφταιξα γιατί εγώ τον
έβαλα εκεί. Βλέπω το πράγμα ότι δεν πάει, παίρνω εγώ
την ευθύνη και φεύγω». Γι αυτό το είπα γινάτι. Πιστεύω
όμως ότι είναι κάτι πράγματα που είτε μας αρέσουν είτε
όχι, όπως ο Μητσοτάκης μπορεί να κουβαλάει πάνω του,
του κόσμου τις αμαρτίες υπάρχει ένα έλλειμμα μέσα στην
Βουλή. Το βλέπεις. Το λέω εγώ που βρίσκομαι εντελώς
αντίθετα με τους Μητσοτάκηδες.

Δημοσιογράφος: Kάνατε εχθές μια δήλωση στον ΑΝΤ1 για
θάνατο του αστυνομικού της αντιτρομοκρατικής στα
Πατήσια, θέλετε να πείτε κάτι με αυτή τη δήλωση;

Ποιος πληρώνει τις σφαίρες; Κάποιος πληρώνει τις
σφαίρες. Πιστεύω ότι αυτό το πράγμα δεν μπορεί να είναι
παραγγελία εσωτερική. Πιστεύω ότι είναι μια παραγγελία
που εξυπηρετεί άλλα πράγματα. Καλύτερα να ασχοληθεί
με την δολοφονία η ΕΥΠ παρά η αντιτρομοκρατική. Η
οποία βέβαια ΕΥΠ είναι διαλυμένη. Φταίει ο Πάκης. Εγώ
βέβαια ποιο πολύ από τον τρομοκράτη φοβάμαι τον
τρομο-Πάκη, ο οποίος τα έχει μαζέψει όλα εκεί. Δεν αφήνει
τίποτα να κινηθεί. Ο Καραμανλής πρέπει να πάρει
πρωτοβουλίες.

Δημοσιογράφος: Συμφωνείτε με το «για να μπουν όλοι
στη Bουλή πρέπει να έχουμε απλή αναλογική»;
Γ. Καρατζαφέρης: Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος να
διαφωνεί. Μεγάλα παιδιά είμαστε, μπορούμε να τα
βρούμε. Δεν μπορώ να καταλάβω την ανάγκη αυτής της
μονοκομματικής αυτοδυναμίας. Όλη η Ευρώπη έχει
συμμαχικές κυβερνήσεις εκτός από την Ελλάδα, η Ιταλία,
η Γαλλία, η Ολλανδία, το Βέλγιο κλπ.. Αυτό που
συμβαίνει εδώ δηλώνει μια αλαζονεία.

Δημοσιογράφος: Μέχρι το 2000 ήσασταν στην ΝΔ, και
τώρα λέτε όχι στις μονοκομματικές κυβερνήσεις;
Γ. Καρατζαφέρης: Μα για αυτό έφυγα. Έφυγα γιατί δεν
άντεχα. Εγώ πιστεύω σε μια πλατιά Δημοκρατία που δεν
μπορούν να αντιληφθούν οι άλλοι, στην οποία να μπορεί
να παρεμβαίνει ο ανώνυμος. Εμένα αυτό που με τρελαίνει
είναι όταν κάποιος ανώνυμος πάει σε νοσοκομείο και δεν
του δίνουν σημασία ενώ είναι ο απλός πολίτης που
πληρώνει φόρους, έχει πάει φαντάρος, και μόλις ζητήσει
την βοήθεια μου και επέμβω εγώ, αυτομάτως γίνεται θεός.
Γιατί να πρέπει να επέμβει ο μεγάλος;

Δημοσιογράφος: Πως θα αλλάξει το 7% του ΛΑΟΣ αν
συνεργαστεί με την ΝΔ;
Γ. Καρατζαφέρης: Η σκέψη μου είναι βαθύτερη. Όταν
βλέπεις την τρικυμία να έρχεται αναρωτιέσαι «ο
επερχόμενος καπετάνιος μου δίνει τα εχέγγυα; Εάν ο
επερχόμενος καπετάνιος ήταν ο Α. Παπανδρέου, δεν θα
είχα ενστάσεις. Ο Γ. Παπανδρέου με το μέγεθος που έχει,
δεν τον κρίνω, ούτε τον υποτιμώ, με φοβίζει.

Δημοσιογράφος: Αν συνεργαστεί ΝΔ και ΛΑΟΣ ποιος θα
το παίξει;
Γ. Καρατζαφέρης: Μπορεί να το παίξει κάποιος που να
γνωρίζει την πιάτσα. Αυτά τα 3 παιδιά, ο Γιώργος, ο
Κώστας και η Ντόρα, μεγάλωσαν με γαλλίδα νταντά και
πιάνο. Αυτή είναι η αντίληψη τους. Δεν έχουν πεινάσει
όπως εγώ, δεν έχουν πληρώσει νοίκι. Εγώ πιστεύω με τον
Καραμανλή και με μια πιο φιλολαϊκή πολιτική. Όχι στα 28
δις στις τράπεζες, αλλά στα επιμελητήρια, άμεσα στην
αγορά. Απεξαρτοποίηση από τους Αμερικάνους που δεν
με εξυπηρετούν σε τίποτα, με μια προοπτική 40 χρόνων,
αυτή η προσκόλληση μου κάνει κακό και αυτή είναι η
διαφορά μου με την Ντόρα. Θα ήταν καλύτερο για το τόπο
να αλλάξει αυτό το σκηνικό. Έχουμε διαφορετική εκτίμηση
στα πράγματα με τον κ. Καραμανλή τον οποίο κατά την
γνώμη μου μπορείς να τον βάλεις σε καλούπια.
Εγώ τι θα έκανα με τα λαϊκίστικα προγράμματα μου. Θα
καλούσα τις μεγάλες εταιρείες που αποτελούν το 80% της
αγοράς και θα τους υποχρέωνα να πουλάνε στην ίδια τιμή
που πουλάνε στην Γαλλία και στην Γερμανία. Σε αυτές τις
χώρες το μακαρόνι είναι στο 1/3 της τιμής που πουλιέται
εδώ στην Ελλάδα, στην πιο φτωχή χώρα. Θα τους κόψω
τα ποδάρια. Και το μετέφερα αυτό και στον Φώλια όταν
ήταν υπουργός Ανάπτυξης. Και αν σου πούνε για τα
μεταφορικά θα τους πεις « Πόσο είναι το ενοίκιο για το
μαγαζί στην Φρανκφούρτη και πόσο στην Ελλάδα; Πόσο
είναι οι μισθοί εδώ και πόσο εκεί;». Μετά θα πιάσω τα
καρτέλ και θα τα στραμπουλίξω. Δεν δέχομαι το « δεν τα
βάζω με τα καρτέλ γιατί μου δίνουν λεφτά στο κόμμα». Δεν
έχει τέτοια, κομμένα αυτά. Έχει μια ΕΒΓΑ στην γειτονιά ο
φίλος μου ο Μάκης. Έρχεται το καρτέλ του NESCAFE και
τον υποχρεώνει να παίρνει καφέ από αυτόν λέγοντας του
να πετάξει τους καφέδες του Δημητρόπουλου γιατί από
αύριο δεν θα έχει ΝΟΥΝΟΥ ούτε NESTLE κλπ, και τον
κάνει είλωτα. Και εν συνεχεία να δούμε πως θα αυξήσουμε
το παραδάκι. Υπάρχει μια σειρά προτάσεων. Και επίσης
πρέπει να σταματήσουμε την ανάγκη των εξοπλισμών.
Ακόμα και κολλητός να γίνεις με την Τουρκία, αυτή δεν θα
πάψει να σε επιβουλεύεται. Είναι το όνειρο της
Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Το περιγράφει επαρκώς στο
βιβλίο που διδάσκεται στη Σχολή Ικάρων, Ναυτικών
δοκίμων και Ευελπίδων, ο νέος Υπουργός εξωτερικών της
Τουρκίας. Δεν είναι δική μου υπόθεση. Είναι υπόθεση της
Ευρώπης.

Δημοσιογράφος: Η ΕΕ όμως θέλει την Τουρκία στην
Ευρώπη.
Γ. Καρατζαφέρης: Καθόλου δεν την θέλει. Ο Αμερικάνος
την θέλει. Αλλά δεν θα μπει ποτέ. Το κόστος για να μπει η
Τουρκία έχει αποτιμηθεί σε 92 δις ευρώ. Δεν τα έχει η
Ευρώπη. Εδώ η Α. Γερμανία που ήταν μόλις 17 εκατ., τα
αδέλφια τους, η ψυχή τους, όταν πήγανε και
προσκολληθήκανε στην Δ. Γερμανία, για 25 χρόνια η
οικονομία της Γερμανίας πήγε πίσω, και ακόμα πηγαίνει
έτσι. Εμείς προτείνουμε για την Τουρκία μια ειδική σχέση
όπως η Νορβηγία, στενότατη, αλλά όχι βουλευτές. Θα
έχουν 99 και θα έχουμε 8.

Δημοσιογράφος: Αυτό όμως το έχει ξεκαθαρίσει ο κ.
Σαρκοζί για χώρες με πληθυσμό πάνω του 5% του
συνολικού πληθυσμού της ΕΕ.
Γ. Καρατζαφέρης: Το ίδιο λέω και εγώ. «κ. Καραμανλή
εφαρμόστε το». Το ίδιο ισχύει και με τα Σκόπια. «Τι πας
και σκοτώνεσαι ρε με τα Σκόπια»; Βγάζεις έναν νόμο και
λες «Η περαιτέρω διεύρυνση της ΕΕ περνάει από
δημοψήφισμα του Ελληνικού λαού. Ονομάσου όπως
θέλεις, μέσα δεν θα μπεις. Κύριοι Γκρουέφσκι και
Ερντογάν, έχετε τα καλά με τον λαό για να μπορέσετε να
μπείτε μέσα.

Δημοσιογράφος: Οι απόψεις οι δικές σου βοηθάνε τις
ακραίες θέσεις των Τούρκων. Στην πραγματικότητα ο
’νθιμος είναι ο καλύτερος σύμμαχος του Γκρουέφσκι, γιατί
και οι δύο έχουν ακραίες απόψεις.
Γ. Καρατζαφέρης: Λέω στον κ. Καραμανλή «Έκανες μια
άτακτη υποχώρηση για την σύνθετη ονομασία. Το όνομα
�Μακεδονία� το έχεις δώσει, το πρόθεμα λείπει. Σου δίνει
την ευκαιρία με αυτά τα ονόματα που δίνει Αλέξανδρος,
Φίλιππος κλπ, να πεις "αποσύρω την πρόταση και
ξεκινάμε από μηδενική βάση"». Πάω μετά στην Αμερική
και λέω «όποια πρόταση κάνει ο Γκρουέφσκι εγώ την
δέχομαι, εκτός από το όνομα Μακεδονία». Να κάνει αυτός
το πρώτο βήμα. Να τον αναγκάσουμε να το κάνει αυτός
και όχι εμείς. Να περιμένουμε εμείς την δική του πρόταση.
Δεν ξέρουν να πετάξουν το μπαλάκι.

Δημοσιογράφος: Αυτοί μεγάλωσαν εδώ και 40 χρόνια με
το όνομα Μακεδονία από τότε που αναγνωρίστηκε από το
Ελληνικό κράτος». Και τώρα έρχεσαι εσύ, επειδή
διαλύθηκε η Γιουγκοσλαβία και λες να αλλάξει το όνομα.
Γ. Καρατζαφέρης: Η δουλειά άρχισε από τον Τσόρτσιλ
που πολλοί τον έχουν κάνει και άγαλμα. Ο Τσόρτσιλ για να
τραβήξει τον Τίτο από τον Στάλιν του έταξε το όνομα
Μακεδονία, δηλαδή θα την πεις «Μακεδονία». Έρχεται ο
Τσόρτσιλ στην Ελλάδα και τους λέει «Μην μιλάτε». Πριν
όμως και για 1000 χρόνια λεγότανε «Βαρντάσκα»

Δημοσιογράφος: Τα τελευταία 50 χρόνια όμως είχαμε
αναγνωρίσει στα πλαίσια της Γιουγκοσλαβίας την περιοχή
ως ΠΓΔΜ. Στα αρχεία του Καραμανλή υπάρχουν όλα αυτά
τα στοιχεία της συναλλαγής και πιο παλιά. Ερχόμαστε
τώρα με την υπογραφή του Σαμαρά όπου συμφωνήσαμε
με αυτό στην ΕΕ και τότε ήσασταν στην ΝΔ. Ο Σαμαράς
κάλεσε τους Αλβανούς στην Ελλάδα και τους είπε «ελάτε
εδώ είναι παράδεισος η Ελλάδα», και τώρα λέμε είναι
κακοί οι Αλβανοί.
Γ. Καρατζαφέρης: Κάλεσε τους Βορειοηπειρώτες.

Δημοσιογράφος: Ας μην κοροϊδευόμαστε τώρα. Και από
τα οικονομικά στοιχεία που προέκυψαν από αυτήν την
εισροή έπεσε ο πληθωρισμός, ανέβηκε η παραγωγικότητα
με χαμηλά μεροκάματα και έτσι καταφέραμε να μπούμε
στην ΟΝΕ. Πρέπει να τους ευγνωμονούμε και εσύ τους
επιτίθεσαι.
Γ. Καρατζαφέρης: Το 82% των μεροκάματων στο Ε.
Βενιζέλος το κατέχουν Αλβανοί. Πρέπει να
ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Μαρξ. Όταν έγινε η
μεγάλη απεργία των ανθρακωρύχων στην Αγγλία και
φέρανε Ιρλανδούς μέσα, είπε ο Μαρξ «πνίξτε τους στο
ποτάμι». Έχω 60 εκατ. την ημέρα διαρροή. Και η Γερμανία
είχε διαρροές από Έλληνες αλλά αυτή μπορούσε και τους
άντεξε. Εμείς δεν μπορούμε να τους αντέξουμε. Εμείς
προτείνουμε την ποσόστωση όπως υπάρχει και στα
υπόλοιπα Ευρωπαϊκά κράτη. Προσπαθούμε να
αντισταθούμε στην νέα τάξη πραγμάτων και έχω δίπλα
μου την Αλέκα.

Δημοσιογράφος: Ο Βελόπουλος όμως λέει ότι « το ΚΚΕ
είναι είδος προς εξαφάνιση»
Γ. Καρατζαφέρης: Πιστεύω ότι η Αλέκα ακόμα βρίσκεται
στην εποχή του Στάλιν. Πρέπει να αλλάξει. Και στο
συνέδριο τους με αυτό ασχολούνται. Και επειδή το ΚΚΕ
είναι 90 χρόνια στα ίδια ποσοστά πρέπει να ξέρετε ότι
όταν κάτι δεν ανεβαίνει, πέφτει.

Δημοσιογράφος: Πέρασε όμως ένα τρομακτικό σοκ με την
κατάρρευση της Σοβιετικής ένωσης. Εάν είχε περάσει κάτι
αντίστοιχο με την κατάρρευση της Αμερικής η ΝΔ ή ο
ΛΑΟΣ;
Γ. Καρατζαφέρης: Εγώ θα ανέβαινα γιατί είμαι κατά της
Αμερικής.

Δημοσιογράφος: Είχατε κάνει παλιότερα μία δήλωση σε
ερώτηση αν είστε με την 21 Απριλίου που λέγατε «Με την
21η Απριλίου ήμουνα, με την 22α Απριλίου δεν ήμουνα»,
γιατί την 22α Απριλίου έπρεπε οι φαύλοι να έχουν
πληρώσει, αυτό ήταν το λάθος, αυτό το λάθος
πληρώνουμε σήμερα.
Γ. Καρατζαφέρης: Και το είπα αυτό εγώ που δεν πέρασα
από την περίοδο αυτή με τις καλύτερες συνθήκες. Με
είχαν πιάσει και μένα στην ΕΑΤ ΕΣΑ και δεν έχω καλές
αναμνήσεις.

Δημοσιογράφος: Μετά πως έγινε και συνομιλήσατε ξανά
με αυτούς τους ανθρώπους;
Γ. Καρατζαφέρης: Γιατί συγχωρώ. Ο Λεντάκης γιατί
μπήκε μέσα; Ήταν φασίστας; Όταν ο Λεντάκης πέρασε
τόσα βασανιστήρια και μετά είπε «τελείωσαν όλα», πρέπει
να καταλάβουμε ότι δεν πρέπει να μένουμε σε
αγκυλώσεις.

Δημοσιογράφος: Το ΠΑΣΟΚ πιστεύει ότι αν έρθει το ΛΑΟΣ
σε συνεργασία με την ΝΔ, θα καταρρεύσει η ΝΔ.
Γ. Καρατζαφέρης: Το ΠΑΣΟΚ τα λέει αυτά γιατί φοβάται
μην γίνει αυτή η συνεργασία. Όλοι μέσα στην Βουλή
γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Εγώ ξέρω ποιος μπορεί να με
αντιμετωπίσει, όπως π.χ ο κ. Βενιζέλος ο οποίος είναι
μαγκάκος. Αν γίνει αυτό θα δημιουργηθεί μία δυναμική, και
το ΠΑΣΟΚ το αποκρούει αυτό λέγοντας «μακάρι να πάει».
Εάν ήθελε πραγματικά να πάω, δεν θα έδινε αυτή την
διάσταση. Οι άνθρωποι του ΠΑΣΟΚ το προβλέπουν και
λένε ότι στις επόμενες εκλογές εμείς και εκείνοι θα είμαστε
στο προσκήνιο, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ. Οι συνθήκες είναι
ανάλογες με αυτές του ΄74. Για εμένα η ΝΔ είναι η νέα
Ένωση Κέντρου του Γ.Μαύρου.

Δημοσιογράφος: Είστε δηλαδή ένας ακροκεντρώος;
Γ. Καρατζαφέρης: Είμαι ένας άνθρωπος της
καθημερινότητας. Έχω ακούσει να με αποκαλούν
ακροδεξιό, φασίστα, κομμουνιστή από την κ. Γιαννάκου,
επειδή έβαλα την φωτογραφία του Τσε μέσα την Βουλή.
Εγώ τον Τσε τον πιστεύω όχι για την μαρξιστική του
θεώρηση, αλλά ως άνθρωπο που αντιστάθηκε στον
Αμερικάνο, στο σύστημα, στην επικυριαρχία, και θυσίασε
τον εαυτό του για αυτόν τον λόγο.

Δημοσιογράφος: Πότε σας προέκυψε ο
αντιαμερικανισμός;
Γ. Καρατζαφέρης: Μέχρι το 1986 ήμουνα φιλοαμερικάνος.
Μόλις έπεσε το ανατολικό μπλοκ και συνειδητοποίησα ότι
αυτό που έρχεται είναι βάρβαρο, είχε την κουλτούρα των
Ρωμαίων να είναι παγκόσμιοι κατακτητές, είπα
«καήκαμε». Τραβάει πρώτο πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία
και ακολούθησαν κι άλλοι. Αν δεν τους φρενάρει κάποιος
αυτούς τους ανθρώπους, θα διαλύσουν τον πλανήτη και
όποιον τους αντιστέκεται.

Δημοσιογράφος: ’ρα με την κατάρρευση της Σ. Ένωσης
έγινε αυτό.
Γ. Καρατζαφέρης: Αυτό ήταν μεγάλη κατάρα. Όταν είδα
τον Γκορμπατσόφ την πρώτη φορά τότε που είχε έρθει
στην Ελλάδα, του είχα πει «είσαι ο σωτήρας». Ύστερα
από 7 χρόνια που κατάλαβα τι έγινε, τον είδα στα εγκαίνια
του διαβαλκανικού στη Θεσσαλονίκη, και του λέω «είσαι ο
μοιραίος άνθρωπος του αιώνα», γιατί είχαμε μια
ισορροπία τρόμου αλλά και ανάπτυξης σε όλα, και ήμουνα
καλά. Μετά την πτώση άλλαξαν όλα. Ο σκοπός της
Αμερικής είναι να διαλύσει τα κράτη-έθνη, να
δημιουργήσει μειονοτικές καταστάσεις για να μπορεί να
ελέγχει το παιχνίδι. Ότι έκανε στην Γιουγκοσλαβία αλλά και
αλλού. Και νομίζω ότι και για εδώ έχει σχέδια, και αυτό με
φοβίζει. Και αυτός ο Αμερικανός πρόξενος έχει έδρα την
Θεσσαλονίκη. Ο Αμερικανός για να μπορέσει να οπλίσει
την λευκή αρκούδα, χρειάζεται 2 άξονες. Ο ένας είναι το
Αφγανιστάν και για αυτό ταλαιπωρούνε αυτό το κράτος και
ο άλλος τα Δυτικά Βαλκάνια. Το Κόσοβο που του άλλαξαν
τα φώτα, και την FYROM. Θέλει μια Τουρκία πανίσχυρη
και την θέλει πανίσχυρη γιατί γνωρίζει ότι για να
κατακτήσει τον κόσμο, θέλει την Ευρώπη η οποία θέλει
ενέργεια. Για αυτό τον σκοπό θα πάει στην γείτονα. Κάνει
τους αγωγούς κάτω από την Τουρκία, για να δώσει στην
Τουρκία δικό της αέριο και ενέργεια, έτσι ώστε να
καταστήσει την Τουρκία υπερδύναμη, γιατί την θέλει για
τους αγωγούς, για να αντιμετωπίσει το Αφγανιστάν, την
θέλει χωροφύλακα των κοιτασμάτων. Εγώ σε αυτά δεν
παίζω κανένα ρόλο, είμαι αδέσποτος. Μήπως και εγώ
πρέπει να ψάξω για αλλού πορτοκαλιές;

Δημοσιογράφος: Ναι αλλά πρέπει να λέμε πάντα ότι
φταίνε οι δυνατοί, δεν φταίμε πουθενά και εμείς; Είπατε ότι
η κ. Μπακογιάννη πρέπει να φύγει από το Υπ.
Εξωτερικών γιατί είναι επικίνδυνη
Γ. Καρατζαφέρης: Η κ. Μπακογιάννη δεν κοιτάζει τι
χρειάζεται η Ελλάδα, αλλά τι εξυπηρετεί την Αμερική.
Έχουν καταλάβει οι καρεκλοκένταυροι ότι για να γίνουν
πρωθυπουργοί πρέπει να τα έχουν καλά με την Αμερική
και το σύστημα. Έτσι γλύφουν από την πρώτη στιγμή το
σύστημα και την Αμερική. Λέει ο Αμερικανός «θα κάνω την
αντιπυραυλική ομπρέλα γύρω από την Μόσχα». Και
πετάγεται η κ. Μπακογιάννη, η μόνη από τους 27 και λέει
«καλωσορίζουμε τα σχέδια των Αμερικάνων». Ποιος σε
έβαλε να το πεις αυτό; Και το ακούει αυτό ο Πούτιν και
φεύγει, και έτρεχε ο Καραμανλής στην Μόσχα και εγώ
στην Σόφια για να πείσουμε τον Πούτιν να γυρίσει να
δούμε το θέμα του αγωγού. Και ο Γ. Παπανδρέου είναι η
άλλη όψη του ίδιου νομίσματος. Και ο Αμερικανός παίζει
τώρα για μια δεκαετία με Ντόρα και Γιώργο. Εκεί αντιδρώ.
Εγώ την πρώτη μέρα που έγινα ευρωβουλευτής, βλέπω
την λέξη «Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο» σε όλες τις γλώσσες
και κόλλησα δίπλα την λέξη «της Αμερικής», για να τους
δώσω το στίγμα. Την πρώτη μέρα που μίλησα εναντίον
της Αμερικής ήμουνα μόνος μου. Όταν έφυγα όμως είχα
κάνει 200 αντιαμερικανούς.

Δημοσιογράφος: Η ένστασή μου σε αυτό είναι η δήλωση
του Α. Παπανδρέου «Οι Αμερικανοί, όταν έχουν
πραγματικά να φοβηθούν από κάποιον που έχει
αντιαμερικανικές θέσεις, δεν τον έχουν αφήσει ποτέ να
ανέβει». Αυτό αποδεικνύει η ιστορία. Ή ξέρουν ότι οι
αντιαμερικανικές θέσεις του είναι μούφα. Εσάς γιατί να
σας αφήσουνε οι Αμερικανοί;
Γ. Καρατζαφέρης: Γιατί οι αμερικανοί κάποια στιγμή θα
χρειαστούν ένα δυνατό συνομιλητή. Δεν θα συζητήσουν
ποτέ οι Αμερικανοί με τους πελάτες τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: