Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2009

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΝΕΤ

ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΝΕΤΑ -
ΣΚΕΤΑ" ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗ ΤΡΙΛΙΚΗ
11/06/2009

Δημοσιογράφος: κ. Πρόεδρε, από τη μια μεριά περιμένετε
ακόμα ανοιχτός και περιμένετε από τον κ. Καραμανλή μήπως
καθαρίσει το μυαλό του από τα μπάνια, από την άλλη
πλευρά όμως χθες προσκαλέσατε ανοιχτά βουλευτές από τη
ΝΔ, να έρθουν να εγκατασταθούν στο νέο σας τσαρδί.
Γ. Καρατζαφέρης: Βεβαίως και το επαναλαμβάνω Στρατή
και να το καταλάβεις καλά. Όχι τώρα, όσο διαρκεί η
κοινοβουλευτική θητεία, κάποια στιγμή θα διαλυθεί η Βουλή.
Όταν προκηρυχθούν εκλογές, αυτοί που είναι τρίτοι και
τέταρτοι και έχουν δουλέψει χρόνια και τίμια και πιστά γι΄
αυτή τη μεγάλη παράταξη, αυτοί που δεν τα αρπάξανε, σαν
κάποιους άλλους που τους έχει περί πολλού ο κ.
Καραμανλής, αυτοί που δεν έβαλαν το χέρι μέσα στο μέλι, σε
αυτούς λέω "εάν δεν εκλέγεστε μαζί τους, ελάτε μαζί μου να
εκλεγείτε".

Δημοσιογράφος: Η πρόσκληση αφορά τους πάντες από τη
ΝΔ; εννοώ τους νυν βουλευτές.
Γ. Καρατζαφέρης: Επαναλαμβάνω, όχι κλέφτες, όχι
τρωκτικά...

Δημοσιογράφος: Υπάρχουν τέτοιες κατηγορίες για στελέχη
της ΝΔ;
Γ. Καρατζαφέρης: Τι συζητάμε όλο το χρόνο; Με τι
ασχολούμαστε όλο το χρόνο;

Δημοσιογράφος: Με Βατοπαίδι, με Siemens. ’ρα λοιπόν δεν
είναι ανοιχτή για όλους η πρόσκλησή σας.
Γ. Καρατζαφέρης: Είναι προς τους τίμιους αγωνιστές, που
έχουμε δουλέψει χρόνια μαζί στο μετερίζι, χρόνια εναντίον
του ΠΑΣΟΚ. Υπάρχουν άνθρωποι αυτή τη στιγμή που
βρίσκονται σε μια απαξία από τη ΝΔ. Εγώ σε αυτούς λέω,
όταν προκηρυχθούν εκλογές, νωρίτερα δεν συζητάω με
κανέναν, εγώ είμαι εδώ. Από πάρα πολλούς Νομούς της
Ελλάδας, με παίρνουν τηλέφωνο φίλοι βουλευτών και με
ρωτούν αυτόν θα τον ήθελες; Λέω "παιδιά καμιά κουβέντα
τώρα".

Δημοσιογράφος: Πάντως μοιάζει με ανατολίτικο παζάρι κ.
Πρόεδρε και ο κ. Αντώναρος σας κατηγόρησε ως πολιτικά
ανήθικο.
Γ. Καρατζαφέρης: ο κ. Αντώναρος την πάτησε, γιατί δεν είχε
διαβάσει τη δήλωση, εντάξει το παιδί δεν είναι και σπίρτο,
δεν είχε διαβάσει ότι εγώ είπα μετά τη λήξη της
κοινοβουλευτικής περιόδου και άρχισε να λέει μπαρούφες,
που τον εκθέτουν. Ο Ρουσόπουλος ήταν αετός μπροστά
στον Αντώναρο, δεν μπορεί να εκθέτει έτσι τον Καραμανλή.
Απ΄ τη μια πλευρά ευχαριστήθηκα και από την άλλη
στεναχωρήθηκα, ¨βρε φουκαρά Καραμανλή, που έχεις
μπλέξει;¨

Δημοσιογράφος: Μοιάζει με πόλεμο αυτή η ιστορία, που θα
έχει και απώλειες.
Γ. Καρατζαφέρης: Όχι, δεν υπάρχει πόλεμος. Ξέρεις τι κάνω
αυτή τη στιγμή; Σου έχει τύχει σπίτι σου κάποιος να
λιποθυμήσει και να του τραβήξεις δυο χαστούκια να
συνέλθει; Δυο χαστούκια τους τραβάω τώρα να συνέλθουν,
αφού δεν καταλαβαίνουν τίποτα.

Δημοσιογράφος: Οπότε μετά θα είστε πάλι φίλοι;
Γ. Καρατζαφέρης: Βέβαια θα είμαστε φίλοι, γιατί δεν μπορεί
να είμαστε εχθροί. Δεν μπορώ να είμαι εχθρός με το αίμα
μου.

Δημοσιογράφος: Ξέρετε τι είπε ο κ. Πάγκαλος πριν λίγο εδώ
στο ραδιόφωνό μας; Σας αποκάλεσε "μπούλη" και
"πονηρούλη".
Γ. Καρατζαφέρης: Η άποψη μου για τον κ. Πάγκαλο, ότι και
να πει υπέρ μου ή εναντίον μου δεν αλλάζει. Είναι
χαρισματικός, είναι ελεύθερος, δεν μπαίνει σε ράγες, μπορεί
και λέει πράγματα τα οποία τα πιάνουν οι άλλοι μετά από
μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν ξέρω με ποια διάθεση τα είπε
και δεν με ενδιαφέρει. Πάντως συχνά κάνουμε πλάκα και
μέσα στη Βουλή.

Δημοσιογράφος: Να σας ρωτήσω κάτι άλλο. Αλλάξατε την
ατζέντα. Και πριν τις εκλογές και κυρίως μετά, φάνηκε η
προσπάθεια αυτή και έχετε στρέψει την επικαιρότητα σε
θέματα που έχουν να κάνουν με την αντιμετώπιση της
λαθρομετανάστευσης και της ασφάλειας.
Γ. Καρατζαφέρης: Όταν έλεγα έστω και τη λέξη
λαθρομετανάστευση, με έλεγαν ακραίο, οικονομικούς
μετανάστες τους έλεγαν όλοι. Τώρα ξαφνικά, ανακάλυψαν
όλοι τη λαθρομετανάστευση. Ψάξε, σε παρακαλώ Στρατή
μου, εάν υπάρχει δήλωση Υπουργού της κυβέρνησης
Καραμανλή, στα πέντε χρόνια, που να αναφέρεται στη
λαθρομετανάστευση. Ποτέ. Τώρα τη βρήκαν τη λέξη.

Δημοσιογράφος: Πάντως είναι γεγονός ότι αλλάξατε την
ατζέντα και σύρατε όλο τον πολιτικό κόσμο...
Γ. Καρατζαφέρης: Περιμένω και την αριστερά. Τι κάνει η
αριστερά; Να βγει και να πει εάν τους θέλει. Τους χρειάζεται η
Ελλάδα; Πότε έκανε τελευταίο μεροκάματο ο κομουνιστής
οικοδόμος; Πότε έκανε; Κι αν θέλεις μετά το τέλος της
εκπομπής σου να πάμε σε μια οικοδομή σε οποιοδήποτε
μέρος της Αθήνας, να δούμε αν θα καταφέρεις να μιλήσεις
έστω και με έναν ελληνικά. Ο Μάρξ, όταν έγινε η μεγάλη
απεργία των ανθρακωρύχων στη Μεγάλη Βρετανία τον
προηγούμενο αιώνα και έφεραν ανθρακωρύχους από την
Ιρλανδία, είπε «πνίχτε τους στο ποτάμι, είναι εχθροί της
εργατικής τάξης».

Δημοσιογράφος: Εδώ όμως, μέχρι πριν λίγο καιρό λέγαμε ότι
ευτυχώς που υπάρχουν και οι μετανάστες, γιατί η οικονομία
θα είχε καταστραφεί χωρίς αυτούς.
Γ. Καρατζαφέρης: Παραμύθι, εκείνων που δεν ήθελαν να
αντιμετωπίσουν το θέμα. Ποιος τα λέει αυτά; Η Τράπεζα της
Ελλάδος λέει ότι ημερησίως, φεύγουν από την χώρα περίπου
60 εκατομμύρια ευρώ. Λεφτά δικά τους, με την δουλειά τους,
με τον ιδρώτα τους, τίμια. Εγώ όμως κάθε μέρα έχω μία
διαρροή 60 εκατομμύρια.

Δημοσιογράφος: Τι θα τους κάνουμε, θα τους διώξουμε, θα
τους πετάξουμε στη θάλασσα;
Γ. Καρατζαφέρης: Η δικιά μας η πρόταση είναι ότι μόνοι μας
ως Ελλάδα ότι δεν μπορούμε να το λύσουμε, τελείωσε. Θα
μπορούσαμε να το λύσουμε εάν ήταν 200 � 300 χιλιάδες και
να διώξουμε 20 - 25. Έκανε πλάκα εχθές η κυρία Ντόρα και
έστειλε 30 με ένα αεροπλάνο και εχθές μπήκανε 285 σε ένα
μόνο νησί. Δηλαδή μας δουλεύουν οι άνθρωποι. Λέω λοιπόν,
μόνοι μας δεν μπορούμε. Εγώ θα πάω στην Ευρώπη και η
εντολή που έδωσα στους δύο ευρωβουλευτές μου, είναι
ξεκάθαρη. Θα πάτε εκεί και θα τους πείτε, ότι δεν μπορούμε
να έχουμε εμείς 20% λαθρομετανάστες και εσείς να έχετε
μέσο όρο 2 και 2,5. Θα τους απορροφήσετε, και θα πάμε
στον ίδιο μέσο όρο.

Δημοσιογράφος: Γιατί αυτό που δεν έχει γίνει τόσα χρόνια,
που έτσι και αλλιώς είναι διαπιστωμένο το πρόβλημα...
Γ. Καρατζαφέρης: Και η πρότασή μου στον Καραμανλή ήταν
ότι όλοι όσοι είναι στην Πάτρα, πολιτικό άσυλο σήμερα,
ταξιδιωτικά έγγραφα, και δωρεάν τα εισιτήρια. Τελειώσαμε,
να καθαρίσουμε από την Πάτρα. Και θα πω στην Ευρώπη ότι
αυτή είναι η προκαταβολή. Θα τους στείλω όλους με πολιτικό
άσυλο, ελάτε να βοηθήσετε. Δεν θα πνίξω εγώ την χώρα μου
επειδή η Ευρώπη θέλει να το παίξει η «κυρία με τις
καμέλιες».

Δημοσιογράφος: Έλεγε ο κ. Βελόπουλος, ο βουλευτής σας,
νωρίτερα σε εκπομπή στη ΝΕΤ, ότι είστε ως κόμμα υπέρ της
ποσόστωσης, παραμονής ορισμένων μεταναστών και στην
Ελλάδα.
Γ. Καρατζαφέρης: Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε πολύ το
πρόγραμμα του Λαφονταίν και το αντέγραψα.

Δημοσιογράφος: Ναι, αυτό έχει εφαρμοστεί γι΄ αυτό σας το
λέω, ή το έχει προτείνει ο Λαφονταίν. Νομίζω ότι έχετε ανοίξει
έναν πολύ μεγάλο κύκλο συζήτησης, θα δούμε πως θα
εξελιχτούν τα πράγματα, θα έχετε και τις αντιδράσεις
βεβαίως, διότι εκεί στον ’γιο Παντελεήμονα σας εμφανίζουν
να υποστηρίζετε και μέλη της Χρυσής Αυγής.
Γ. Καρατζαφέρης: Όσο βρίζουν εμένα, δεν βρίζουν κανένα
άλλο στο πολιτικό σύστημα. Μέγιστος εχθρός αυτών είμαι
εγώ. Δεν έχω καμία σχέση μαζί τους, πιστεύω ότι είναι άκρα.

Δημοσιογράφος: Δεν καλύπτετε λοιπόν τις πρακτικές που
υιοθετούν απέναντι στους λαθρομετανάστες, γιατί και αυτοί
τον ίδιο στόχο έχουν, να τους διώξουν.
Γ. Καρατζαφέρης: Όχι βέβαια. Δεν ξέρω τι έχουν αυτοί. Εγώ
ξεκαθαρίζω, ότι όσο βλάπτει η Χρυσή Αυγή άλλο τόσο
βλάπτουν οι κουκουλοφόροι και δεν θα παραδώσουμε την
χώρα στην αυτοδικία των εμπαθών και ανόητων. Θα
λειτουργήσουν οι νόμοι. Δεν μπορεί αυτή τη στιγμή το κενό
το οποίο πράγματι έχει δημιουργήσει η κυβέρνηση
Καραμανλή να αντικατασταθεί από έξαλλους και από
ακραίους. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Θα λειτουργήσουν οι κανόνες
της Δημοκρατίας. Και αν η Δημοκρατία δεν έχει κανόνες θα
τους θεσπίσουμε το ταχύτερο δυνατό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: