Διαβασα τις προαλλες σφοδρο κατηγορητηριο κατα ενός κομματος της βουλης με το ιδιωνυμο σκεπτικο ότι :

«στο κομμα αυτό φιλοξενουνται ι αποδεδειγμένοι λάτρεις της φασιστικης ιδεολογίας.» ότι ,

«Ο κ. Πλεύρης (ο πατέρας) δεν είναι ο ιδρυτής της 4ης Αυγούστου?» και τελος ότι

« από το βήμα της βουλής , εξυμνηθηκε η φασιστική δικτατορία του Μεταξά και της στρατιωτικο-φασιστικής δικτατορίας της Χούντας των συνταγματαρχών»

εφ οσον αναφερθη η προτροπη ,

«χαρίστε τα αγροτικά χρέη. Το έκανε η δικτατορία. Να οργανωθούν πρατήρια των αγροτών σε όλη την Ελλάδα, όπως έκανε κάποτε ο Μεταξάς»

Αθελα μου θυμηθηκα και σας θυμιζω τα εξης που ελεχθησαν για τον Εθνικο Κυβερνητη Ιωαννη Μεταξα:

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_28/10/2006_203190

Μίκης Θεοδωράκης

Εκλαιγε όλη η πόλη για τον Μεταξά

«.....Ο θάνατος του Μεταξά ήταν ένα μεγάλο σοκ. Ο Μεταξάς ήταν πολύ τυχερός διότι συνέδεσε το όνομά του με το “Οχι”, συνέδεσε το όνομά του με τη νίκη και πέθανε σε μια κορύφωση νίκης. Στην Τρίπολη, πρέπει να σου πω ότι έγιναν μνημόσυνα σε διάφορες εκκλησίες. Κι εμείς πήγαμε σε μια εκκλησία, όχι στη μητρόπολη, σε μια άλλη, πιο μικρή. Την ώρα λοιπόν του μνημοσύνου, ο κόσμος έκλαιγε τόσο γοερά, ώστε από τη μία εκκλησία στην άλλη άκουγες τα κλάματα. Εκλαιγε όλη η πόλη για τον Μεταξά. Τόσο τυχερός ήταν δηλαδή, έτυχε η κατάλληλη στιγμή να πει το “Οχι” και μετά να πεθάνει... Και πίσω από το “Οχι” αυτό, δείχνει ότι ήταν ίσως ο μοναδικός πολιτικός στην Ευρώπη που δεν πίστευε στη νίκη του Χίτλερ. Πίστευε δηλαδή ότι θα νικήσουν οι Εγγλέζοι, κάτι που εκείνη τη στιγμή έμοιαζε παράλογο. Και, βεβαίως, ταίριαζε πολύ και με τη νοοτροπία του θρόνου, που ήταν αγγλόφιλος...».

Γρηγόρης Φαράκος*

Στην κηδεία του Μεταξά εγώ παρευρέθηκα Ημουν από εκείνους που με τίποτα δεν τον ήθελα, αλλά παρευρέθηκα. Και παρευρέθηκε πολύς τέτοιος κόσμος

«...Το πρωί της 28ης Οκτωβρίου το περίμενα γιατί θα είχα το πρώτο μου μάθημα στο πρώτο έτος του Πολυτεχνείου... Εκείνο που αισθάνομαι μέχρι τώρα –και πιστεύω το αισθάνεται και ο περισσότερος κόσμος από τότε– ήταν ότι η ζωή, γενικά η ζωή και της χώρας και του κάθε ατόμου, χωρίστηκε στα δύο. Στο πριν και το μετά. Κι αυτό κατά τη γνώμη μου καθόρισε και την εξέλιξη όλης της χώρας στα κατοπινά.

...Η στάση της Σοβιετικής Ενωσης στον ελληνοϊταλικό πόλεμο ήταν διφορούμενη. Επιπλέον, το σοβιετογερμανικό Σύμφωνο Μολότοφ – Ρίμπερντοφ δημιούργησε προβλήματα σε όλα τα κομμουνιστικά κόμματα της Ευρώπης που είχαν ταχθεί κατά του Αξονα...

......Ο,τι και να πεις για τον Μεταξά, το πρωί της 28ης Οκτωβρίου εξέφρασε το λαϊκό αίσθημα. Και βεβαίως, επειδή και το ΚΚΕ αυτή είχε ως μοναδική κατεύθυνση, με αυτή την έννοια ταυτίζονται... Βεβαίως, αρνιέμαι τους διθυράμβους που συνήθως ακούγονται υπέρ του Μεταξά που είπε το “Οχι”, αλλά και από την άλλη μεριά, δεν μπορώ να δεχθώ αυτή τη συνεχή κριτική των αριστερών, οι οποίοι δεν είπαν ΠΟΤΕ ότι εν πάση περιπτώσει ο Μεταξάς εκείνο το πρωί είπε αυτό που αισθανόταν όλος ο ελληνικός λαός. Και θα πω και κάτι ακόμα: Στην κηδεία του Μεταξά εγώ παρευρέθηκα. Ημουν από εκείνους που με τίποτα δεν τον ήθελα, αλλά παρευρέθηκα. Και παρευρέθηκε πολύς τέτοιος κόσμος...».

* Ο κ. Γρηγόρης Φαράκος υπηρξε γ.γ. του ΚΚΕ.

Ομως ο Ιωαννης Μεταξας και το καθεστώς της 4ης Αυγούστου 1936 είχε ήδη αφήσει έργο πρίν την ηρωική αυγή της 28ης/10/1940., που Θοδωρακης και Φαρακος ( κρυπτοφασιστες και αυτοι βλεπετε!!) αναγνωριζουν ως το απαυγασμα της επιτυχιας του Εθνικου Κυβερνητου Ιωαννη Μεταξα.

Η δημιουργία του ΙΚΑ, η θέσπισις ιατρικής περιθάλψεως και δώρου εργασίας.

Η καθιέρωσις του οκταώρου και των υπερωριών.

Η πρωτομαγιά ως αργία και εορτή των εργατών.Τα κατώτατα όρια μισθών,η ρύθμισις των αγροτικών χρεών, η θέσπισις υποχρεωτικής αδείας μετ' αποδοχών, ο εκσυγχρονισμός των Γεωργικών Συνεταιρισμών και της ποινικής δικονομίας.

Η θέσπισις της υποχρεωτικής παιδείας, ο Νόμος περί υποχρεωτικής διαιτησίας και επίλυσεως των εργατικών διαφορών.Ακόμη η πρώτη συστηματική προσπάθεια για την καθιέρωσι της Δημοτικής. Αλλά και ο εκσυγχρονισμός του Στρατού και του Ναυτικού.

Η αθόρυβη και αποτελεσματική προετοιμασία των συνόρων σε μήκος πέραν των 200 χιλιομέτρων με οχυρωματικά έργα.Η «γραμμή Μεταξά», που αναφέρεται σε όλα τα στρατιωτικά συγγράμματα του κόσμου, στρατηγικό και κατασκευαστικό επίτευγμα αξιοθαύμαστο έως σήμερα για την τεχνική αρτιότητα αλλα και το σύντομο χρονικό διάστημα που πραγματοποιήθηκε με τα ασήμαντα μέσα της εποχής εκείνης υπο άκρα μυστικότητα.

Είναι όλα μέρος από το τεράστιο έργο που φέρει φαρδιά πλατειά την υπογραφή του Ιωαννου Μεταξά.

Αλλα ας τα απολησμονησουμε όλα αυτά…Ας δεχθουμε ότι το καθεστως της 4ης Αυγουστου δεν ηταν και αυτά, τα σημαντικα και ακρως ουσιωδη που αναφεραμε, αλλα μονο ένα δικτατορικο καθεστως, όπως όλα τα παρεμεφερη της εποχης εκεινης.Και ότι η ιδεολογια του ( το τριπτυχο της οποιας ηταν Πατρις Θρησκεια Οικογενεια) ηταν «φασιστικη»

Από πού και ως που αρνουμεθα το δικαιωμα της οποιας ιδεολογιας να διατυπωνεται και να υπαρχει?

Είναι δημοκρατια ένα καθεστως οπου δεν υπρχουν διαφορετικες ιδεολογιες?

Είναι Δημοκρατια το καθεστως που εχει εξαφανισει ολους τους δεξιους και εχει πλημμυρίσει κοκκινα και ροζ σημαιακια, πανακια, σφυροδραπανα και παλουκια?

Είναι Δημοκρατια ένα καθεστως οπου εχει πρακτικως απαγορευθει η εκφρασις αλλης αποψεως πλην εκεινη που εκφραζουν τα αριστερα κομμουνιστικα εντυπα, τα αριστεροκρατουμενα καναλια και οι-ντουντουκες -εκπροσωποι τους στα νυκτερινα δελτια αποψεων?

Δεν ειναι Δημοκρατης ο Κος Πλευρης (Πατηρ) και είναι εκεινοι που τον καταμηνυουν για τις αποψεις του ( για να αθωωθη απο την Ελληνικη Δικιαοσυνη) ή δεν του επιτρεπουν να ομιλησει και να εκφραση την αποψι του. Οποια κι αν ειναι?

Ως εάν το ΚΚΕ και οι ντροπαλοι εραστες του σταλινισμου , της επαναστασης που χαθηκε, μονο αυτοι εχουν το αναφαιρετο δικαιωμα να καθοριζουν, να επιβαλλουν τι επιτρεπεται να πιστευουμε και ποιοι και τι να λενε…

Ειναι δημοκρατες ολοι αυτοι που κλεινουν επιδεικτικα τους δρομους , καταστρατηγουν τους νομους, παρεμποδιζουν διοικητικα συμβουλια να να συνεδριασουν, εκβιαζουν με την απειλητικη παρουσια τους δικαστες και εισαγγελεις , κλειδωνουν κατουρημενους καθηγητες στην αιθουσα συνδριασεων μεχρι να αναιρεσουν τις αποφασεις τους, καταστρεφουν τις καλπες για να μην εκφρασθη η αποψις της πλειοψηφιας και δειχθη η γυμνια των «προοδευτικων» δυναμεων.

Τελος κινδυνευει η Δημοκρατια αυτή που σας περιγραψα και που ολοι βλεπουμε αν εχουμε ματια αυτια να ακουσουμε και νουν να συλλογισθη, είναι δυνατον να κινδυνευει η Δημοκρατια αυτή, από το κομμα αυτό ΄και δεν κινδυνευει από το κομμουνιστικο κομμα που στο επισημο δημοσιευμενο προγραμμα του υποστηριζει , διακυρησσει, καταδηλωνει προς πασα κατευθυνσι από κάθε βημα και επιβαλλει ως του καθηκον του,

«… Την επαναστατική κατάκτηση της εξουσίας απο την εργατική τάξη σε συνεργασία με τους συμμάχους της.. την ανατροπη του αστικου κράτους και των μηχανισμων του..

Την επαναστατική ανόδου του λαϊκού κινήματος, όταν η επαναστατική διαδικασία έχει ξεκινήσει, και κυβέρνηση, ως όργανο λαϊκής εξουσίας, που έχει την έγκριση και τη συγκατάθεση του αγωνιζόμενου λαού, χωρίς γενικές εκλογές και κοινοβουλευτικές διαδικασίες...»

( Οι σημερινες επιδιωξεις του ΚΚΕ όπως καταγραφονται στο Προγραμμα του ΚΚΕ και ανακοινωθησαν κατά την διεξαγωγή του 17ου Συνεδρίου του ΚΚΕ που έλαβε χώραν απο 9-12 Φεβρουαρίου 2005)

Προσωπικως αυτό που κατηγορω και απεχθανομαι σε όλα τα κομματα και τους αρχηγους των ( πλην των κομμουνιστικων που δεν είναι Εθνικα κομματα για να αναφερθουμε με καποια ελπιδα σ αυτα)

είναι ο λαικισμος, ή αρνησις της προοδου, η κολακεια του λαου, των αδαων και η δειλια των εκπροσωπων του να μιλησουν και να εκφρασουν την αληθεια , την ιστορικη αναγκαιοτητα των καταστασεων, τις ευθυνες που εχουν ολοι και την αδηριτη αναγκη να παραμεινη ο Ελληνισμος ενωμενος για να αντιμετωπιση την επιβιωσι του ως Εθνος και ως Λαος.

Ιασων