Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2009

Η απάντηση του Άδωνη Γεωργιάδη στο troktiko





"Αγαπητό «Τρωκτικό», αν και δεν είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι η αναφορά σας, στις εν Μυκόνω διακοπές μου ήταν απλώς χιουμοριστική, αποδέχομαι την καλή σας πρόθεση…σας δηλώνω δε για να μην έχετε αγωνία, ότι σκοπεύω να ξαναπάω σύντομα στην Μύκονο και μάλιστα, άκουσον άκουσον σκοπεύω να διαβάσω και το βδελυρό «Ποντίκι»…μην ξεχάσετε να το αναφέρετε...
και αυτό σας παρακαλώ!
Επειδή όμως θέτετε ορισμένα ερωτήματα, υπονοώντας ότι αποφεύγω να απαντήσω, θα μου επιτρέψετε δύο σύντομες απαντήσεις:

Στα Περί Δωδεκαθεϊσμού: Εάν ψάξετε στα αρχεία σας θα διαπιστώσετε ότι με είχατε ξαναρωτήσει και σας είχα απαντήσει. Είναι τουλάχιστον κακοήθεια να υποκρίνεστε ότι αποφεύγω να απαντήσω. Για να τελειώνουμε όμως με αυτό το παραμύθι, δεν είναι δυνατόν ο Παναγιώτατος Οικουμενικός μας Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος, να μου κάνει την μεγίστη Τιμή να με δέχεται στο γραφείο του και να με ευλογεί για τον γάμο μου, πράγμα που προφανώς δεν θα έκανε εάν με θεωρούσε Δωδεκαθεϊστή. Δεν είναι δυνατόν ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος να μου στέλνει θερμή επιστολή για την εκλογή μου, πράγμα που επίσης δεν θα έκανε εάν με θεωρούσε Δωδεκαθεϊστή. Δεν είναι δυνατόν η ελληνική Δικαιοσύνη να καταδικάζει και σε πρώτο και δε δεύτερο βαθμό τον κ. Παπαθεμελή, για αυτήν την συκοφαντία εναντίον μου (εκρεμμεί η Αναίρεσις του στον Άρειο Πάγο) και εσείς να συνεχίζετε αυτή την συκοφαντία. Εκτός εάν θεωρείτε ότι το Τρωκτικό αποτελεί τον χώρο Ομολογίας Πίστεως, πάνω από τους θεσμούς της Εκκλησίας μας και πάνω από την ελληνική Δικαιοσύνη. Σας παρακαλώ πολύ λοιπόν να σταματήσετε αυτή την συκοφαντία, εκτός και αν έχετε να αποκαλύψετε κάποιο στοιχείο που αποδεικνύει την δήθεν «Δωδεκαθεϊστική μου Πίστη», για να ενημερώσετε τους αναγνώστες σας για τα ψεύδη μου….
Στα περί του αδελφού της συζύγου μου: Είναι ντροπή επειδή κάποιοι θέλουν να κτυπήσουν εμένα, να κτυπούν τους συγγενείς μου! Το είχε κάνει παλαιότερα το pressmme με διάφορα ψεύδη για την πεθερά μου και εσείς και σας ευχαριστώ γι’αυτό, το είχατε καταδικάσει. Επί της ουσίας. Ο Ιωάννης Καραγιαννίδης ούτε κρύβεται από κανέναν, ούτε είναι καταζητούμενος. Η Αμερικανική Δικαιοσύνη του έχει ασκήσει δίωξη και εκείνος, για τους δικούς του λόγους αποφάσισε να μην πάει πίσω στην Αμερική. Εάν οι Η.Π.Α. ήθελαν την έκδοσή του, θα έπρεπε να την ζητήσουν. Μάλιστα όταν ασκήθηκε αυτή η δίωξη εκεί ο κ. Καραγιαννίδης υπηρετούσε την στρατιωτική του θητεία εδώ και δεν φαντάζομαι να έψαξαν κάποιον που ήταν στον Στρατό και να μην τον βρήκαν… Κάτι τέτοιο λοιπόν ουδέποτε έγινε και δεν μπορεί να γίνει διότι το αδίκημα για το οποίο κατηγορείται, έχει ήδη παραγραφεί για το ελληνικό Δίκαιο. Ο άνθρωπος είναι Έλλην πολίτης, πληρώνει φόρους, εργάζεται εδώ, δεν ήρθε στον Γάμο μου κρυφά και ούτε ποτέ κανείς τον ανεζήτησε. Η μόνη νομική του εμπλοκή είναι ότι δεν μπορεί να ξαναπάει πίσω στις Η.Π.Α. εάν προηγουμένως δεν δικαστεί εκεί. Εσάς τώρα γιατί ακριβώς αυτό το θέμα σας ενδιαφέρει; Τι είστε κυνηγοί κεφαλών της Αμερικανικής Δικαιοσύνης; Εάν θέλετε να κτυπήσετε εμένα λοιπόν να κτυπάτε εμένα και όχι πότε την γυναίκα μου (θυμηθήκατε τώρα και την «ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ»…), πότε την πεθερά μου, πότε τον κουνιάδο μου κλπ Τον άμαχο πληθυσμό τον κτυπούν μόνον οι βάρβαροι. Εάν έχετε κάτι εναντίον μου, να το δημοσιεύσετε πάραυτα, αλλά τους συγγενείς μου, παρακαλώ να τους αφήσετε έξω.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση πρέπει να ξέρετε ότι απαντώ σε όλα τα ερωτήματα των πολιτών στο forum μου, στο adonisgeorgiadis.gr, σε όλες δε τις ερωτήσεις των blogs μου με αφορούν (επειδή άκουσα ψευδώς στο ηχητικό που βάλατε, ότι δεν βρήκα δήθεν χρόνο να απαντήσω), έχω ήδη απαντήσει σε όλες τις σχετικές ερωτήσεις στο τρέχον τεύχος του περιοδικού NITRO, το οποίο όποιος επιθυμεί το βρίσκει στα περίπτερα. Τίτλος δε του άρθρου: «Ο Άδωνις Γεωργιάδης απαντά στα blogs!»
Φιλικά
ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
αναρτηθηκε απο Σιδερη Αργυρη Πεμπτη 20/8/09

Δεν υπάρχουν σχόλια: