Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2009

ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:

Επώνυμη Απάντηση σε Κρυπτόμενους “Σχολιογράφους”

Την 7/9/2009, στο γνωστό ιστολόγιο (blogspot) press.gr αναρτήθηκε σχόλιο που ανέφερε ότι υπάρχουν καταδικαστικές αποφάσεις εις βάρος μου. Αναφέρθηκαν μάλιστα και συγκεκριμένοι αριθμοί αποφάσεων του Εφετείου Αθηνών. Παραλήφθηκε όμως από τους “σχολιαστές” να αναφερθεί ότι πρόκειται περί αποφάσεων Αστικών Δικαστηρίων, όπως είναι και η απόφαση υπ’αριθμ.. 925/2009 του Α’ Πολιτικού Τμήματος του Αρείου Πάγου, που αναρτήθηκε την επομένη για να “ενισχύσει” την αξιοπιστία του σχολίου.


Πρόκειται περί υποθέσεως δικηγορικής αμοιβής για υπόθεση που χειρίσθηκα εγώ και οι συνεργάτες του Γραφείου μου, πριν δέκα χρόνια (1999). Μόνον εγώ είχα γραπτή εντολή από την πελάτισσα προς διεκπεραίωση της υποθέσεως, κανένας άλλος από τους δικηγόρους που ενεπλάκησαν. Η γραπτή εντολή ανάθεσης προς εμένα, έχει κατά λέξη ως εξής : .

Προς τον κ.Αλέξη Μητρόπουλο, Δικηγόρο. Αλέξη, Αναθέτω στο γραφείο σου την υπεράσπιση των συμφερόντων μου δικαστικά ή εξώδικα σχετικά με τα δικαιώματα ιδιοκτησίας μου στην περιουσία του “Ομίλου Δ. Μανιού”, επειδή πιστεύω ότι θα κάνεις το κάθε τι που είναι απαραίτητο για τη δικαίωσή μου. Σε περίπτωση επίλυσης της διαφοράς μου, είτε με δικαστικό αγώνα, είτε με συμβιβασμό τον οποίο εσύ θα μου πρότεινες ως συμφερότερο θα δικαιούσαι αμοιβής, ίσης με ποσοστό….. επί της αξίας του μεριδίου που θα λάβω το οποίο θα σου καταβληθεί σε μετρητά. Αθήνα, 26 Μαρτίου 1999. Με αγάπη και εκτίμηση . Υπογραφή "


Οι υποθέσεις αυτές άρχισαν με Αγωγές εδώ και αρκετά χρόνια (2002), με τις οποίες δύο άλλοι Δικηγόροι, εκ των οποίων ο ένας ήταν για αρκετά χρόνια συνεργάτης του Γραφείου μου, ζήτησαν δικαστικά να λάβουν ίση αμοιβή με εμένα, ισχυριζόμενοι ότι έχουν εντολή από την πελάτισσα και αυτοί, χωρίς ποτέ να προσκομίσουν ή να επικαλεσθούν γραπτή εντολή, αφού τέτοια εντολή ποτέ δεν είχαν.

Έτσι εξεδόθησαν οι αποφάσεις που υποχρεώνουν εμένα και το Γραφείο μου, να μοιράσουμε την αμοιβή μας σε τρία ίσα μέρη. Και τούτο, παρά την δεσμευτική για τις αποφάσεις των κατωτέρων Δικαστηρίων και Ακυρωτικών Σχηματισμών, πρόσφατη απόφαση της Ολομελείας του Αρείου Πάγου, υπ’ αρ. 9/2008, η οποία δικάζοντας ίδιο θέμα αμφισβήτησης δικηγορικής αμοιβής από άλλους δικηγόρους, έκρινε ότι μόνον όταν έχει ολοκληρωμένη διαχείριση της υποθέσεως και παρουσία στα κύρια έγγραφά της, δικαιούται ο Δικηγόρος την οριζόμενη από το Νόμο αμοιβή. Σημειωτέον ότι, η δεσμευτική αυτή και ad hoc απόφαση της Ολομελείας είχε εκδοθεί έναν μόλις μήνα προ της εκδικάσεως της δικής μας υποθέσεως ενώπιον του Αρείου Πάγου! Στην προκείμενη υπόθεση μόνον εγώ και το Γραφείο μου είχα έγγραφη εντολή και, πλην των ενδιάμεσων διαπραγματεύσεων, που προσωπικώς διεξήγαγα και άλλων εξωδίκων που υπέγραψα, τελικώς, διαπραγματεύθηκα, συμφώνησα και υπέγραψα και το τελικό καθοριστικό κείμενο της συμβιβαστικής επίλυσης της διαφοράς, του οποίου ορίσθηκα και θεματοφύλακας από πλευράς της πελάτισσας ΜΟΝΟΝ ΕΓΩ!


Με τις αποφάσεις αυτές των Δικαστηρίων, αμέσως εγώ και οι συνεργάτες μου συμμορφωθήκαμε, παρά το ότι είμαστε καταφώρως αδικημένοι, πολύ περισσότερο που μόνον εγώ είχα, ως ανωτέρω, έγγραφη εντολή και διεκπεραίωσα την υπόθεση αυτοπροσώπως με τη συνεργασία και αρκετών άλλων βοηθών μου. Έτσι, η αμοιβή μου, όπως και αυτή των συνεργατών μου, μοιράσθηκε σε τρία μέρη. Από τα επίσημα έγγραφα των Τραπεζών, της Εφορίας, καθώς και από τα ιδιωτικά έγγραφα μεταξύ των ενδιαφερομένων, τα οποία βρίσκονται στη διάθεση οποιουδήποτε αλλά και των Αρχών, το Δικηγορικό μας Γραφείο, από τη συγκεκριμένη υπόθεση, παρά το ότι ΜΟΝΟΝ αυτό, επαναλαμβάνω, είχε γραπτή εντολή για τον χειρισμό της, μετά την καταβολή αναδρομικώς φόρων, τόκων και δικαστικών δαπανών, σχεδόν τίποτε δεν εισέπραξε!!!

Την 13/9/2009, το blogspot press.gr “κατέβασε” το ανωτέρω ψευδές σχόλιο. Σήμερα, το συγκεκριμένο ψευδές σχόλιο και την απόφαση, συνεχίζουν να έχουν όμως αναρτημένα και άλλα bloggs και sites. Το ίδιο ακριβώς είχε πράξει το ίδιο blogspot, press.gr, τις παραμονές των εκλογών του 2007, όταν την 17/8/2007 είχε αναρτήσει τα ίδια ψευδή σχόλια εις βάρος μου. Παρόμοια επίθεση είχα δεχθεί και το θέρος του 2006, όταν φερόμουν ως προτεινόμενος από το ΠΑΣΟΚ, υποψήφιος για το Δήμο της Αθήνας!

Ουδέν άλλον υπάρχει, πλην της εκκρεμότητας και των δύο αυτών αποφάσεων, της μιας ενώπιον του Δικαστηρίου των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων – Στρασβούργου και της άλλης ενώπιον του Αρείου Πάγου, όπου σημειωτέον, υπάρχει θετική –υπέρ της Αναίρεσής μου-Εισήγηση, ήδη από τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, την οποία οι “σχολιαστές” ελησμόνησαν να αναρτήσουν καίτοι, ως φαίνεται, δείχνουν μεγάλο ζήλο ενημέρωσης περί αυτών.
.

Σπεύδω να δηλώσω ότι η μόνη μου σχέση με τις Διωκτικές Αρχές έως σήμερα, ήταν, κατά τη διάρκεια της χούντας, όταν για αρκετό χρονικό διάστημα φυλακίσθηκα και βασανίσθηκα, άνευ δίκης, από τις Αρχές Ασφαλείας, πρώτα ως μαθητής του Γυμνασίου Πύργου Ηλείας και αργότερα ως φοιτητής της Νομικής Σχολής Αθηνών.

Επίσης έχω υποχρέωση να δηλώσω, ότι ουδέποτε εγώ, ή μέλος της οικογένειάς μου άσκησα δημόσιο αξίωμα ή είχα ποτέ συναλλαγές με το Δημόσιο, ή εισέπραξα ποτέ χρήματα από το Δημόσιο ή άλλο Οργανισμό, Ελληνικό ή Διεθνή, πέραν του μισθού μου από το Πανεπιστήμιο, στο οποίο υπηρετώ αδιάκοπα από τον Φεβρουάριο του 1980. Άσκησα ενεργή Δικηγορία από το 1989 και ανέπτυξα πολυάνθρωπο Δικηγορικό Γραφείο, με εξειδίκευση στα εργασιακά, συνδικαλιστικά, διοικητικά και κοινωνικο-ασφαλιστικά ζητήματα.

Μέχρι σήμερα σιώπησα και δεν στράφηκα εναντίον των αοράτων “σχολιαστών” του Διαδικτύου, για τρείς κυρίως λόγους :

Α.) Πρώτον επειδή στη ζωή μου, ουδέποτε έχω ασκήσει Αγωγή ή υποβάλλει Μήνυση, ακόμη και όταν δέχθηκα σφοδρές επιθέσεις, όπως π.χ. στις παραμονές των εκλογών του 1985, όταν πρωτοσέλιδα Αθηναϊκών εφημερίδων την 29/5/1985 με έφεραν ως δήθεν ανακρινόμενο για υποθέσεις τρομοκρατίας! Θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει συκοφαντικό νήμα που να συνδέει τους συκοφάντες του 1985 με τους “σχολιαστές” του σήμερα

Β.) Δεύτερον, γιατί δεν επιθυμούσα να αναδειχθεί το θέμα κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου και να βλάψω το ΠΑΣΟΚ, μέλος του Ε.Σ. του οποίου είμαι, εκλεγείς στο 8ο Συνέδριο το Μάρτιο του 2008, μεταξύ των πρώτων (τρίτος κατά σειρά) στις προτιμήσεις των επτά χιλιάδων Συνέδρων, φοβούμενος μήπως ευρεθεί η απαρχή των “σχολιαστών” εντός του πολιτικού μου χώρου και

Γ.) Τρίτον, επειδή η συγκεκριμένη Αστική υπόθεση εκκρεμεί στην πιο λεπτή δικαστική της φάση. Συγκεκριμένα, όπως προανέφερα, το επόμενο διάστημα εκδικάζεται ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, η Προσφυγή μου εναντίον της υπ’αριθμ. ΑΠ 925/2009 αποφάσεως. Όπως επίσης, εκδικάζεται και η δεύτερη Αίτηση Αναιρέσεώς μου κατά της υπ’αριθμ. 2910/2006 αποφάσεως του Εφετείου Αθηνών, επί της οποίας έχει ήδη κατατεθεί και Εισήγηση από 28/4/2009, που εισηγείται την ΑΠΟΔΟΧΗ της Αιτήσεως Αναιρέσεως (δηλαδή υπέρ εμού). Η δεύτερη αυτή Αναιρετική δίκη, αφορά τα ίδια νομικά ζητήματα που έκρινε και η προηγούμενη, τώρα όμως, με όλους τους διαδίκους. Κατά την Αρεοπαγιτική Εισήγηση, το Εφετείο, διέπραξε ουσιώδες σφάλμα και η κρίση του πρέπει να αναιρεθεί . Ανεξάρτητα εάν έχει κλονισθεί η εμπιστοσύνη μου προς την Ελληνική Δικαιοσύνη –και αυτό είναι λυπηρό να διατυπώνεται από έναν δάσκαλο του Δικαίου- αναμένω με ενδιαφέρον τη νέα αυτή εκδίκαση, μόνο για ηθική μου δικαίωση. Άλλωστε, από την έναρξη της πολυετούς αυτής δικαστικής διαμάχης, έχω ρητά δεσμευθεί ότι σε περίπτωση που μας επιστραφούν τα χρήματα που δικαιούμαστε εγώ και οι συνεργάτες μου, θα τα προσφέρουμε στο Νοσοκομείο Παίδων για τη θεραπεία των μικρών παιδιών που πάσχουν από καρκίνο.

Αυτά έπρεπε να αναφέρουν οι “σχολιογράφοι” του Διαδικτύου, αφού έχουν ροπή προς τη λεπτομερή και ακριβή ενημέρωση του Κοινού. Καλόν βέβαια θα είναι, να εμφανισθούν με τα πραγματικά τους ονόματα και τις διευθύνσεις τους ώστε να γνωρίσουμε όλοι το ποιόν του χαρακτήρα τους, την ιστορία τους, τις διασυνδέσεις τους και ενδεχομένως τις εξαρτήσεις τους. Τότε, ίσως, αποκαλυπτόταν και η λεπτή, αδιόρατη γραμμή που καθιστά, δυστυχώς, ορισμένες αποφάσεις της Δικαιοσύνης “πεπλανημένες”.

Θα επιμείνω φυσικά, στην ενεργό πολιτική και κοινωνική δράση, στην έκδοση βιβλίων, στην αρθρογραφία και στην αποδοχή των πολλών προσκλήσεων για διαλέξεις σε όλες τις πόλεις της Πατρίδας μας επί των θεμάτων που μελετώ. Πολύ περισσότερο, θα επιμείνω να εντάσσω τα κοινωνικά φαινόμενα στους πλήρεις συλλογισμούς των ιδεολογικών συναρτήσεων και των ταξικών συγκρούσεων, όπως μου επιτάσσει η διαλεκτική Λογική που παιδιόθεν υπηρετώ. Γνωρίζω εξάλλου ότι πολλοί, αξιότεροι εμού, έχουν υποστεί τα πάνδεινα, ώστε ο επιμερισμένος αυτός και εν τέλει ψευδής σχολιασμός που εμφανίζεται, ωσάκις ακούεται το όνομά μου κατά τις προεκλογικές περιόδους (Αυτοδιοικητικές και Εθνικές) να μην με αποσπά από τη χαραγμένη πορεία μου.

Τέλος, τις δεκάδες χιλιάδες συμπατριωτών μας που έσπευσαν με όλους τους τρόπους να μου συμπαρασταθούν χωρίς καν να γνωρίζουν τις πραγματικές διαστάσεις της συγκεκριμένης υπόθεσης, θέλω να τους διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσω, όπως έπραξα μέχρι σήμερα, να είμαι δίπλα τους για Δίκαιη και αντικειμενική ενημέρωση και βοήθεια, πάνω στα προβλήματα της καθημερινής ζωής που αντιμετωπίζουν. Ελπίζω, ότι ο διαδεδομένος αυτός, περίτεχνος και πονηρός “σχολιασμός” του Διαδικτύου, που κατακρεουργεί ανθρώπους και οικογένειες και δημιουργεί, υπό το απεχθές προσωπείο της ανωνυμίας ή του ψευδωνύμου, μαύρες τρύπες στην κοινωνική συμβίωση, θα εκλείψει σύντομα, με τη συντεταγμένη δράση και τους ρυθμιστικούς κανόνες της Πολιτείας. Προπάντων όμως, με την αυτοσυγκράτηση των ατελών, ανταγωνιστικών και φιλόδοξων συνειδήσεων, που δεν βλέπουν τίποτε άλλο πέρα από τον ίσκιο τους.

Υ.Γ.: Εξυπακούεται, ότι θέτω στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου και των Αρχών ΟΛΑ τα έγγραφα της υπόθεσης, ΟΛΕΣ τις Αγωγές, ΟΛΕΣ τις Αποφάσεις, ΟΛΕΣ τις μαρτυρίες, ΟΛΑ τα σχετικά (εμού και των αντιδίκων) ώστε να λάβει πλήρη και αυτοτελή γνώση του Ιστορικού της υπόθεσης και των σταδίων της και να εκτιμήσει αναλόγως πρόσωπα και πράγματα. Ολόκληρη, άλλωστε, τη Δικογραφία, αποστέλλω και στις Ηγεσίες των Ελληνικών Κομμάτων, ώστε να βγάλουν συμπεράσματα για το τί μπορεί να υποστεί από την πλημμελή λειτουργία των θεσμών και την ατελή εφαρμογή των Νόμων, ακόμη και ένας επώνυμος Πολίτης όπως εγώ. Την ηγεσία, βεβαίως, του ΠΑΣΟΚ, την έχω ήδη ενημερώσει από τις παραμονές των εκλογών του 2007, όταν με συμπεριέλαβε ως υποψήφιο Βουλευτή στο Ψηφοδέλτιο Επικρατείας.

Αλέξης Π. Μητρόπουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια: