Η αναγεννημένη βιομηχανία μεταξιού στο Σουφλί και ο ρόλος των fashion brands Zeus+Dione και Orsalia Parthenis σε ρεπορτάζ των Washington Times.Για την αναγέννηση που βιώνουν οι βιομηχανίες μεταξιού στο Σουφλί έκανε ρεπορτάζ η δημοσιογράφος Iliana Mier για λογαριασμό...
των Washington Times. Οι λιγοστές ντόπιες βιομηχανίες που επιβίωσαν μετά το γερό πλήγμα που δέχτηκαν με την εισαγωγή φθηνότερου μεταξιού από την Κίνα και την Ινδία στις αρχές της δεκαετίας του ’90, έφτασαν στο χείλος του γκρεμού με το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης. Μέχρι το 2012 μονάχα δύο βιομηχανίες συνέχιζαν την παραγωγή μεταξιού, αλλά κι αυτή σε μικρές ποσότητες για καταστήματα επίπλων.
Χάρη όμως στις καινοτόμες πρωτοβουλίες ελληνικών fashion brands, αλλά και τις τολμηρές ιδέες των ιδιοκτητών των εργοστασίων, οι μηχανές στο Σουφλί άρχισαν να δουλεύουν ασταμάτητα ξανά. Ο Κώστας Μουχταρίδης θυμάται να του ζητάνε πέντε, άντε δέκα μέτρα ύφασμα από τα επιπλοποιεία. Η μεγαλύτερη παραγγελία στην οποία μπορεί να είχε κληθεί να αντεπεξέλθει ήταν 100 μέτρα. Τώρα παράγει 200 φορές τον χρόνο αυτό το ποσό για τον μεγαλύτερο πελάτη του, το luxury fashion brand της Μαρέβας Γκραμπόφσκι και της Δήμητρας Κολοτούρα Zeus+Dione.